مراسم نمایش فیلم «زاگرس گاهواره تمدنی کهن» توسط موسسه گفتمان جهان گردشگری و با همکاری انتشارات کتاب خورشید، 20 مرداد 1395
20
آوریل

مراسم نمایش فیلم «زاگرس گاهواره تمدنی کهن» توسط موسسه گفتمان جهان گردشگری و با همکاری انتشارات کتاب خورشید، 20 مرداد 1395

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایران سرزمینی است که توجه هر مستند سازی را به زیبایی‌های طبیعی و بناهای تاریخی‌اش جلب می‌کند. از «باد صبا»ی لاموریس که نامزد جایزه اسکار بهترین مستند سال 1978 شد تا امروز، مستندهای ارزشمندی درباره ایران زمین ساخته شده است.

در همین زمینه چهارشنبه 20 مرداد از ساعت 18 الی 20، مراسم نمایش فیلم «زاگرس گاهواره تمدنی کهن» با حضور منوچهر طیاب کارگردان این  فیلم و معرفی مجموعه کتاب-فیلم «سفر در ایران» در آمفی تئاتر فردوسی برگزار می‌شود.

منوچهر طیاب با مجموعه کتاب‌های «سفر در ایران» گام مهمی در جهت شناساندن ایران و زیبایی‌هایش  برداشته است. برای تهیه این مجموعه چهار جلدی، طیاب از 14 سال پیش با پشتوانه نیم قرن سفر و پژوهش دست به کار شده که اکنون در قالب چهار کتاب و چهار مستند بلند 90 دقیقه‌ای توسط انتشارات کتاب خورشید منتشر شده است.

مستند «همراه باد در دل تنهایی کویر» از همین مجموعه که  محصول شبکه یک سیما است، در یکصد و یکمین جلسه کمیته ملی حافظه جهانی یونسکو، در فهرست ملی به ثبت رسیده است.

مراسم نمایش  فیلم «زاگرس گاهواره تمدنی کهن» توسط موسسه گفتمان جهان گردشگری و با همکاری انتشارات کتاب خورشید، عصر 20 مرداد در سالن آمفی تئاتر فردوسی واقع در باغ ورشو (خیابان ویلا) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیشنهاد لحظه ای برای شما